Frågor och svar om livesända föredrag på Gunnebo slott

Vad roligt att du visar intresse för ett av våra digitala föredrag. Vi är glada att kunna sprida och dela med oss av vår kunskap oavsett vart du befinner dig. Nedan har vi satt ihop vanliga frågor och svar gällande våra digitala sändningar:

 

Hur köper jag biljett?

Precis som till våra vanliga evenemang så köper du din biljett digitalt via vårt biljettombud Nortic. Vi länkar alltid till biljettsidan direkt i våra evenemang på vår hemsida, Facebook, Instagram och andra kalendrar.

Jag har köpt biljett, hur deltar jag i evenemanget?

Har du köpt en biljett till evenemanget och fått en bokningsbekräftelse till din mailadress, så kommer vi att skicka ut en evenemangslänk till angiven mailadress ca 1 h innan evenemanget startar. Du kan ansluta via din dator, din mobil eller surfplatta.

Vilken plattform sänder Gunnebo ifrån?

Vi sänder våra föredrag via Youtube.

Kan jag ställa frågor till föredragshållaren?

Du är välkommen att skriva frågor till föredragshållaren i chatten under pågående evenemang. De tas sedan upp under frågestunden vid föredragets slut. För att kunna chatta måste du vara inloggad på ditt google-konto alternativt youtube-konto. Ibland har du möjlighet att ställa dina frågor till föredragshållaren på sociala medier inför evenemanget.

Kan jag titta på föredraget igen, efter att det har sänts?

Har du köpt biljett och mottagit en evenemangslänk så kan du titta på föredraget via denna även ett par dagar efter live-sändningen.

Varifrån sänds föredraget?

Våra live-sändningar sker vanligtvis  inifrån slottets salong. Vi använder oss även av korta förinspelade inslag för att kunna visa upp en större del av slottet, parken, någon specifik händelse eller liknande.

Jag hittar inte svaret på min fråga bland ovanstående frågor och svar, hur går jag till väga?

Om du har några frågor eller funderingar kan du maila bokningen på kontakt@gunneboslott.se